Dietos laikymasis sveikos gyvensenos propagavimo metu

dietosLietuvoje, nemažai žmonių bando pradėti gyventi sveikiau – čia pasitelkiamos įvairiausios dietos, vartojami papildai, taip pat užsiima aktyvia fizine veikla ir t.t. Didžiausia kliūtis siekiant rezultato – mažas dėmesys domėjimuisi. Kiekvienam būtina skaityti šviečiamuosius straipsniuos, kuriuose yra pabrėžiama kaip viską daryti tinkamai, jog rezultatus pasiekti būtų daug lengviau. Tai liečia tiek dietų laikymąsi, tiek sportą, tiek ir įvairių medžiagų vartojimą. Kiekvienoje srityje būtina pasidomėti, nes juk nenorėtumėte dėl savo neatidumo pakenkti savo sveikatai?

Vienas labiausiai pastebimų atvejų yra tas, kad žmonės, propaguodami sveiką gyvenseną, retai pasidomi kokios medžiagos organizmui yra labiausiai reikalingos. Jie perka papildus, net nepasidomėdami jų paskirtimi, tuo labiau – kilme. Ne visi papildai bus naudingi, o taip pat kartais galite rasti ir tokių, kurie jums pakenks. Gyvenant sveikai, pirmiausia reikia sutelkti dėmesį į medžiagų gavimą. Ne veltui nuo seno žmones renka įvairias žoleles arbatoms bei kitiems gėrimams – įvairūs augalai praturtina žmogaus organizmo medžiagų atsargas. Lietuvoje yra pakankamai daug įvairiausių augalų, kurie turi tiek vitaminų, tiek mineralų, tiek ir kitų medžiagų, be kurių organizmas vargiai galėtų sklandžiai funkcionuoti. Tai reiškia, kad augalų dėka, jūs galite išvengti brangių preparatų įsigijimo – gamta duoda tiek vaisius, tiek ir kitus augalus, iš kurių galima gauti tarkime – reikalingus magnio, kalcio bei kitų medžiagų kiekius. Pavyzdžiui, lazdyno riešutai yra puikus magnio šaltinis, miško uogos aprūpins jus vitaminais ir t.t. Jeigu laikotės dietos ir tuo pačiu atidžiai renkatės ką vartoti, siūlytume nepamiršti ir mūsų gamtos duodamų gėrybių.

Kalbant apie sportą bei įprastą dietą svorio metimui, labiausiai siūlytume nesureikšminti priaugtų kilogramų. Daug moterų galvoja, kad jeigu svoris yra didelis, tai ir ji atrodo stora. Turite žinoti, kad yra moterų, kurių svoris yra nemažas, bet jų kūno apimtys yra tobulos. Galvojate kodėl taip gali būti? Pavyzdžiui, sporto metu, organizmas degina riebalus, yra atsikratoma nemažai jų, tačiau vietoje riebalų, kūnas užsiaugina raumenis. Raumenys yra daug sunkesni nei riebalai, todėl aiškiau, kalbant, jūs, sporto metu galite numesti nedaug svorio, tačiau jūsų kūno masė atrodys ideali. Kai sportuojate, jūs deginate riebalus ir auginate raumenis, tad svoris vis tiek gali išlikti daugmaž panašus. Viskas priklauso nuo treniruočių intensyvumo, maisto vartojimo bei pasirinktos dietos pobūdžio.

Dietos metu užsiimant aktyvia fizine veikla, galima sveikatai kaip reikiant pakenkti. Tai reiškia, kad jeigu jūsų dieta pasižymi principu „mažiau valgau – daugiau nukris svorio“, jūs negalite sportuoti daug. Kodėl? Jūs kūnas sporto metu reikalaus energijos atsargų, o jos juk susidaro iš maisto. Trumpai tariant, sumažinusios maisto porcijas ir užsiimant sportu, jūs nualinsite savo organizmą, o tai garantuoja imuniteto susilpnėjimą bei ligas. Atsargiai rinkitės dietą, nes kartais ji gali ir pridaryti nemažai žalos.