Motyvuokite save sveikai gyventi

Tikrai ne kiekvienas iš mūsų esame motyvuoti ir ryžtingi, o tai reiškia, kad tikrai ne visuomet prisiverčiame reguliariai ir nuoširdžiai sportuoti bei sveikai maitintis. Be abejo, tai yra pakankamai didelė problema, kadangi naujausiais duomenimis, Lietuva yra viena iš greičiausiai „tunkančių“ valstybių Europoje. Nors nemaža dalis lietuvių iki šiol mano, kad nutukimo problema didžiausia yra ne kur kitur, o Amerikoje, vis dėlto faktai rodo, kad ir mūsų tautiečiai su šia problema susiduria vis dažniau. Todėl jei ir jūs kasdien maitinsitės nesveikai bei nesirūpinsite pakankamu fizinio aktyvumo lygiu, tikėtina, kad anksčiau ar vėliau teks susidurti su viršsvorio problema bei kitomis sveikatos problemomis, tokiomis kaip padidėjęs kraujo spaudimas, širdies ritmo sutrikimai, pasunkėjęs kvėpavimas ir kt. Taigi, kaip jau supratote, jei norime gyventi ilgai ir laimingai, turime rūpintis savo sveikata ir kaip įmanoma daugiau dėmesio skirti sveikos gyvensenos propagavimui.

SmartonlyPirmiausia galvokite apie veiksmus, kuriuos atliekate kiekvieną dieną. Pavyzdžiui, galbūt labai dažnai mėgstate vartoti kavą? O gal nevengiate gaiviųjų gėrimų? Nepraleidžiate progos paragauti alkoholio? Rūkote? Kasdien suvartojate bent vieną nesveiką patiekalą? Miegate vos keturias ar penkias valandas per parą? Neigiamą poveikį mūsų sveikatai turinčių veiksmų yra labai daug, todėl jei žinosime, ką darome dažniausiai, galėsime tai pakeisti.

Taip pat labai svarbu, kad peržvelgtume savo kasdienės mitybos planą. Jei valgome labai nereguliariai, pvz., vos vieną ar kelis kartus per dieną ir valgydami persivalgome, nevengdami įvairių nesveikų maisto produktų, tuomet viršsvorio problemos rizika kur kas labiau išauga. Tuo tarpu, jei viso to atsisakome, sureguliuojame savo mitybą ir stengiamės maitintis kaip įmanoma reguliariau (pvz., penkis ar šešis kartus per dieną), neabejotinai patobuliname savo kūno linijas, suteikiame sau daugiau energijos, pakeliame savo nuotaiką ir leidžiame išvengti daugybės įvairių sveikatos problemų.

Kita vertus, kokia sveika gyvensena be pakankamo fizinio aktyvumo? Sportas yra labai svarbus kiekvieno iš mūsų kasdienybės veiksnys. Jei nesportuosime, ilgainiui mūsų raumenys nusilps, todėl turėtume kasdien bent trisdešimt minučių skirti sportui. Koks jis bus, viskas priklausys tik nuo jūsų. Vieni renkasi bėgimą, kiti renkasi plaukiojimą, sporto klubą ar bet kurią kitą sporto šaką. Tačiau jei norite sportuodami jausti dar daugiau motyvacijos ir noro judėti į priekį, tuomet galite pasitelkti ir išmaniuosius prietaisus (Smartonly.eu), kurių dėka galėsite sekti savo progresą ir atsižvelgiant į surinktus duomenis, daryti atitinkamas išvadas, kurios padės pasiekti dar geresnius rezultatus.

Be abejo, jei turite galimybę, visuomet naudinga kreiptis į sveikatingumo specialistus. Įsivaizduokime, kad jums yra sudėtinga kasdien prisiversti sportuoti, todėl žinote, kad be papildomos pagalbos jūs kartas nuo karto treniruočių išvengsite. Tokiu atveju galite kreiptis į profesionalius sporto trenerius, kurie suteiktų jums daugiau motyvacijos ir taip pat jų dėka jaustumėte didesnę atsakomybę nenusižengti savo nustatytam sportiniam režimui. Pastarasis būdas jau seniai patikrintas ir puikiai veikiantis – ne veltui asmeninių trenerių paklausa didėja kiekvienais metais.

Na ir žinoma, jei norite niekuomet nesustoti ir sveiką gyvenseną paversti savo kasdienybės dalimi, kuri jums nekelia jokių neigiamų emocijų, turėtumėte pakeisti savo mąstymą. Bendraukite su pozityviais žmonėmis, skaitykite pozityviai mąstyti skatinančią literatūrą, lankykitės sveikatingumo tematikos seminaruose ir stenkitės daryti viską, kas galėtų padėti jums jaustis sveikiau, linksmiau, geriau ir tvirčiau. Taigi, belieka žengti pirmuosius žingsnius link savo užsibrėžto tikslo.